//
you're reading...
Doliul si Terapia pierderii, Parenting pentru familii cu 2 si 1 parinte, Psihoterapie si Consiliere Psihologica

“Cum ii spun copilului ca cineva a murit?”

***

Acest blog contine informatii neactualizate.

Blogul meu si-a mutat casa pe www.psihomedeor.ro! Te astept aici alaturi de colegii mei cu informatii si evenimente noi!

***

images A spune unui copil ca un apropiat a murit este ca si cum ai merge pe o coarda intinsa peste o prapastie. De aceea nu exista un manual de “dat vesti rele” care sa se potriveasca tuturor familiilor, ci doar cateva reguli de tinut minte in aceste situatii.

 De 5 ani consiliez persoane care au pierdut pe cineva drag si persoane aflate in stadiu terminal. In toti acesti ani am avut nenumarate situatii in care familia mi-a cerut sa dau eu vestea “proasta” copilului. In toate situatiile, am refuzat. […]

AICI gasesti articolul in intregime. Iti multumesc!

* Foto: http://www.7photographyquestions.com/2009/02/p40-a-sad-child-melts-your-heart.html

About psihliviacaciuloiu

www.psihomedeor.ro

Discussion

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Cum inteleg copiii intre 0-9 ani pierderea unei persoane dragi | Livia Caciuloiu's Blog - November 11, 2014

Programeaza o sedinta:

0742 024642
Pentru psihoterapie online, sedintele au loc prin Zoom sau Skype.